Hmmm, där kom jag på det

Har kommit på det där med mamma-rollen. Ja, det tog några år att komma underfund med det, men bättre sent än aldrig. VI mammor håller oss friska så länge dom andra är dålig och behöver all vår kärlek. SEN blir vi sjuk i vår ensamhet när de andra är på skolan o jobb. Fast imorse när jag hostade sa faktiskt Simon att det var synd om mig. Efter det fick jag se till att väskorna var packade, vitaminer tagna, kläder är rätt och skjutsa dom till skolan.

Fast det är bara halsen som spökar än så länge för mig så jag ska inte klaga. Ja, lite snorig också men mest på morgonen tror jag.

Nu ska jag försöka fixa mig för jobb. PÅ med en halsduk och dra iväg.

Kram

Kommentarer
Postat av: yvette

KRYA PÅ DEJ!!!

2009-11-18 @ 12:13:50
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0