vad hände..... igår kväll alltså

Ligger och småleer i soffan. Har ett brännsår större än en handflata på låret och har fått i mig en väldigt skön tablett som gör mig alldeles groggy...

Skulle hälla av kokande makaronervatten, hamnade på låret istället. Fattade faktiskt inte riktigt hur det blev så, gick så fort.

Ställde mig iallafall i duschen o spolade kallt vatten. Sen på med kläder o skjutsa barn till träningen. Hade inge kylbalsam hemma så jag stannade på apoteket för att köpa det. Ont, ont, ont hade jag men bet ihop och sa till barnen att sjunga så jag kunde tänka på annat.

På apoteket vägrade dom sälja mig kylbalsam och kan bara säga TACK för det!! Dom ville att jag åkte till jouren, men inte har jag tid med det. Körde ut till brottningen o sprang in o slet av mig byxorna för det gjorde fruktansvärt ont!! Monika o Lotta som var där tog då hand om mig. Dom sa till mig att åka iväg och underbara Monika skjutsade mig. Hon stannade hela tiden också, vilket var skönt får hon pratade på om allt möjligt så man kände sig inte ensam!!

Fick sitta i dusch 25 minuter o kyla och sen la dom förband med så klart något medel på. Fick pencilin o Citadon. Fick inte på mig byxorna så jag lånade en filt att ha som klänning. Vilket Leah 3 år, på brottningen, tyckte var lite konstigt. Tillbaka till brottningen och Henkan + Kurt fick hämta oss o min bil.

Sov på soffan i natt, däckade av tabletterna och sov bra!!! Idag 15.00 ska jag tillbaka för att kolla om det blossat upp mer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lii

Men Marie!!! Vad har du gjort? Fy bubblan. Det där måste göra ont. Jag hoppas att det läker fint och att du inte ska ha för ont. Kramar till dig!

2010-02-26 @ 09:25:55
Postat av: Malin

MEN MARIE!! Kylbalsam???



Hoppas det inte har blitt värre och att det läker fort.... KRAM.....

2010-02-26 @ 09:29:12
URL: http://malinps.blogspot.com/
Postat av: Cilirekt.

ser inge roligt ut det där .det som gör så ont att bränna sig lite grann.o det där var ju inte lite direkt.Sköt om dig.Många kramar Cilla.....

2010-02-26 @ 10:05:58
Postat av: Amanda

Nej men fy vad otäckt! hoppas att det inte blossat upp mer och försvinner snart! Kram från Amanda

2010-02-26 @ 10:28:22
Postat av: Anna

Aj aj aj!! Krya på dig!! Kram

2010-02-26 @ 12:03:06
Postat av: yvette

Men kära nån...AJ...hoppas de läker fint och du måste va rädd om dej!!

kram yvette

2010-02-26 @ 15:24:03
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var ovanligt för dig att drulla sådär. Hade det inte räckt med bara en pencilinkur i familjen. Sköt om dig och låt de andra i familjen stå för markservicen nu. Vila ordentligt. Kram Helena

2010-02-26 @ 16:30:45
Postat av: Mimmi

Nu är det riktigt synd om dej...det måste göra fruktansvärt ont! Sköt om dej nu och försök ta det lite lugnt ;) kram Mimmi

2010-02-27 @ 10:19:02
Postat av: Ulrika o Anders

Stackars dej! Tur att de tog in dej till sjukhuset!

Hoppas att det känns bättre nu. Kram på Dej från alla oss!

2010-02-27 @ 14:27:43
Postat av: Brorsan

Hej Hoppas du mår bättre det ser riktigt illa ut. Tänk att vi är lika envis att söka hjälp, när jag hade brusten blindtarm hade jag väntat alldeles för länge för jag hade inte tid. 1-2 dagar till så hade det varit kört. SÅ Gör inte som jag, sök hjälp direkt vänta aldrig. Krya På Dig.

2010-02-27 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0