Lekis

11112011625 (MMS)

Jo, det hette Lekis. När jag gick i det som idag heter förskoleklass. Undrar bara om någon av mina klasskompisar har denna kvar??? 32 år gammal käpphäst. Jag gjorde den på nämligen på lekis. Jag kommer tillomed ihåg lite av det, fast det beror nog på att min mamma kom dit den dagen och hjälpte till. Nu börjar den här göra sitt tyvärr, börjar tappa manen och nosen har fått ett nytt lukthål. Klassen höll ihop fram till 9-an. Jo några tillkom och några försvann under tiden men höll ihop gjorde vi i vått och torrt. Slagsmål och discon gick vi igenom. Och många tårar kom när vi slutade 9-an. Precis som det ska. Njuter ett tag av minnen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0