Stallet!

Måndagar är vi i SORF stallet med Felix då han rider och torsdagar är vi där med mig när jag rider!!

Jag får så klart ofta åka ensam när det är min tur att rida, men ibland så vill Felix hänga med. Igår ville han jättegärna hänga med dit, han hade nämligen köpt egna hästvårdssaker som borstar, kam mm.

Letade häst att inviga sina saker med och han blev jätteglad när han upptäckte att Princess var ledig. Hon blev riktigt ompysslad av honom!!

Byte av häst den här gången och jag fick busfröt Stina. Hon är en stor häst som när man som ryttare gör fel så visar hon det med att göra JÄTTEFEL!!! Så det var till att jobba, jobba och jobba på henne och det var superkul när hon tillslut fattade att hon inte kunde göra som hon ville med mig!!!! Hon var rolig att rida!

Så det var torsdagskvällen för mig och Felix, mys i stallet!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0