Blås väder

Vilket väder det blev. Natten till onsdag så blåste det upp ordentligt. Jag fick springa upp o ut för att rensa undan tefat o pulkor så dom inte blåste iväg. Sen var det att hoppas på att inte blåsa bort igen. Det gick även en här gången, så när vi vaknade stog vi fortfarande kvar i Hamra. Det blev iallafall en solig men riktigt blåsig dag. Var ute rätt mycket ändå. Tog en skotertur och sen lastade vi på dom på vagnen för hemfärd. Mimmi o jag hittade lite lä att sitta o sola i. Eftermiddagen blev det afterski med Rock Tools. Barnen hade fått spelpengar av farmor o farfar så idag blev det spela av på automaterna där uppe.

AfterSki

Idag är det torsdag och just nu sitter vi i bilen på väg hem. Det är häftigt det här med att sitta online i bilen, det är jag verkligen inte van vid. Barnen spelar Game Boy spel bak och Henkan kör o pratar som vanligt i telefon.

Det blev iallafall en vecka i fjällen. Härligt tycker jag!!! Det blev inte så mycket slalom den här gången, var ju inte rikigt väder till det. Blev lite skoter och mycket umgås iallafall.

Imorgon börjar jobbet som vanligt, men barnen får hänga på så dom får vara ledig hela påsklovet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0