Flytt

Har börjat flytta ut farmor Lisa till hennes lägenhet idag. Det kändes lite nervöst att "slänga ut" henne ur huset. Fast samtidigt så gick jag runt o funderade som vanligt på hur vi kan ha det där. Simon funderade på hur jag hade tänkt att dom skulle få ett varsitt rum när det bara finns två rum uppe lika som vi har. Fick förklara att vi ska bygga om där så det skulle bli tre rum, "bra att farfar fixar det" blev svaret. Tänk att farfar ska alltid få fixa allt, men han ska få slippa snickra faktiskt. Blev smått chockad när jag kom ner till källaren iallafall. Det var visst tre rum där nere, jag som trodde det bara var två. Nu har man lite plats där också tillgodo. Kommer helt klart att lägga upp bilder under tidens gång här på bloggen.
Idag är det jag o Simon till Delfinen, sista gången för vårterminen där.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0