GLAD PÅSK



Glad Påsk på er allihopa!!

Jag fick med mig ett bärbart internet till fjällen. Så nu kan jag berätta om vad vi hittar på här.
Blåsigt, blåsigt, blåsigt här minsann. Först så ringde Karin till oss o berättade att strömmen har gått här på campingen. Väl uppe så var strömmen tillbaka. Skönt det, men lite kallt i kuren fortfarande. Efter att ha packat in allt så lagade vi lite mat, när vi satt o åt så gick strömmen igen. Då blev det myspys här i vagnen, tände ljus så det blev riktigt mysigt. Som tur var så varade det inte så länge. Vi la oss rätt tidigt, Trodde helt allvarligt att vagnen skulle blåsa omkull. Det var riktigt otäck hur det tog i och blåste. Låg o funderade på allt som kan hända. Vagnen blåser omkull, kuren blåser omkull och förstör vagnen, kuren på vagnen ovanför oss blåser ner på oss och så vidare. Till slut somnade jag iallafall, av alla andra snarkare i husvagnen. Idag har blåsten avtagit lite, men det blåser för fullt fortfarande. Lyckan igår var i allafall att Felix kärlek var här, Joline. Så nu på morgonen drog han direkt till henne.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli kul att veta vad ni gör där uppe,skriv skriv skriv hihi

2007-04-06 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0