Näsblod

Bland det jobbigaste som jag vet är blod. Hade verkligen problem med det innan jag fick barn. När man fått barn så har man ju upptäckt att blod hör till vardagen. Lite mer än jag hade trott faktiskt. Det jag vill berätta är iallafall att idag så blödde Simon rätt rejält med näsblod. Det gick inte så bra för mig, tur att Henkan var hemma. Jag fick iallafall Simon att lägga sig ner med en papperstuss i näsan. Henkan höll hårt på näsan för honom och snurrade in pappertussen på honom. Simon var så duktig och låg stilla i saccosäcken o tittade på tv medans det skulle sluta. Till slut så var det över och han hoppade upp och ut så klart. Fick mana på honom att ta det lugnt, han vet ju inte vad lugnt tempo är den killen. Skönt att det slutade.

Blod


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0