Onsdag

Igår var det bad. Måste bara berätta om en härlig tjej som går på minifirren. Vi tog varandra i handen och då ska man säga sitt namn o bubbla. Jag stog o pratade en massa med föräldrarna så till slut så gav hon upp, sa till oss alla att "Nu ska vi säga vad vi heter och bubbla" så började hon. Man går runt i ringen med det så det slutade hos mig. Då säger hon "Då går vi in mot mitten och bestämmer färg på ballongen". Helt rätt, klart vi gjorde det och blåste upp ballongen så den sprack. Snacka om härlig tjej, tar inte fröken tag i samlingen så fixar hon det. Fick mig ett gott skratt + något att berätta när jag kom hem.

Idag är det tillfriskningsdag för Simon. Imorgon blir det skola. Han läste läxan för mig när jag stekte pannkaka, måste få skryta så där som mammor får skryta om sina barn. Han är såååååååå duktig så det gör nästan ont i mig när han läser. Förstår inte hur han har hunnit lärt sig det när han aldrig är still i skolan.

Simon

Härliga varma väder, fortsätt så här!! Ska bli kul att se hur det är på sista april. Då brukar man få leta vinterkläder i vild panik för det är alltid kallt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0