Utmanad av Stina

Blev utmanad. Men jag har inte sex stycken att utmana själv. Så, har du en blogg så utmanar jag DIG!!!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag biter mig i underläppen när jag blir nervös. Det syns på filmen från jag hoppade fallskärm, gjorde inget annat i planet på väg upp än att bita. Det var på den filmen som jag upptäckte den saken om mig.

2. Klarar inte av hårbotten. Inte att klia mig själv i hårbotten eller se när andra gör det på sig själv. Om någon tar mig i håret så blir det en ren reflex att slå bort handen. Det går rätt bra när håret är blött, men inte helt okej.

3. Blir kissnödig när jag borstar tänderna. Det går bara inte att sätta igång vattenkranen o stoppa tandborsten i munnen, får alltid sätta mig o kissa då. Har provat att först kissa innan jag fixar tandborsten, men det går inte.

4. Jag tycker det är avkopplande att klippa gräsmattan. Inte gör det saken sämre att vi har en åkgräsklippare, men sätter sig Henkan på den så blir jag riktigt riktigt arg. Han har åkt av den ett antal gånger. Det bästa för svärföräldrarna är att dom inte behöver klippa sin gräsmatta längre, jag tar den och våran.

5. På vinterOS följer jag Curlingen. Det är ju superkul att se. Finns det någon annan idrott att se då???

6. Jag tycker verkligen inte om att flyga. Åker ändå utomlands en gång om året, har hoppat fallskärm och ska till sommaren flyga luftballong. Det sistnämnda har jag en lätt ångest inför.



Det finns, som för er alla där ute, ett antal fler underligheter. Skriv om dom i er blogg så kan jag få läsa om dom sen o skratta åt att jag absolut är helt normal och det är inte DU.

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Hm..det där med hårbotten var intressant. Vi har ju en gemensam bekant du och jag som, när hon blir trött, skrubbar sin hårbotten rätt friskt. Flyr du då eller? ;)

Kram Petra

2007-04-17 @ 08:02:06
Postat av: Marie

Då blir det att skrika rakt ut o säga till henne att vakna upp. Verkligen en otäck ovana hon har tycker jag. haha. Kram

2007-04-17 @ 09:22:23
URL: http://minmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0