Fåren

Hade Nilla och fåren en vecka nu. Det vill säga att jag hade dom från måndag till onsdag och sen från söndag till tisdag igen. Nilla var i Bollnäs hos min morbror medans vi var i Kolmården och min bror skötte djur och vattning hos mamma o pappa. Så på söndag när jag kom hem o skulle åka efter Nilla så tog jag först vägen förbi mamma o pappa för att vattna o kolla djuren. Lycklig jag blev när jag fick syn på 4 får utanför stängslet. När jag hämtat stövlar och lite gröpe åt dom så upptäckte jag att det faktiskt var 5 får utanför. KUL. Det tog ett tag att få in alla fem, den sista blev rädd när dom andra hade kommit in. Så igår var det dags att åka hem med Nilla innan jag skulle hämta mamma o pappa på tåget. Kan väl säga som jag skrev i mms-et till min pappa:
"Jag står i hagen och dom här står på andra sidan stängslet för mig. Fin två fel?"

fåren

Fick in dom också innan det var dags för hämtning.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

haha1 kul :p idag börjar skolan för mig :s kraaam

2007-08-22 @ 09:12:54
Postat av: Linda

ledsen att jag inte ringde och talade om att de var utanför... var ju påväg mer än två ggr att göra det...men som du vet så tänkte jag att ni vet säkert redan om det..
Kram vännen min

2007-08-22 @ 20:23:44
URL: http://puffis.blogg.se
Postat av: Stina

Men vilken fin bild på killarna i bloggheaden, superbra bild!

2007-08-22 @ 21:48:41
URL: http://www.thureson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0