Onsdag = Cross-skola

Felix har slängt in handduken. Som man brukar säga i sporttermer. Efter Simons gips i sommar så har Felix bestämt sig för att inte köra mer cross. Han vill inte ens sätta sig på den. Ingen fara, det hade vi förstått från första början. Det storebror gör ska ju lillebror också göra, även om motorer inte är något för Felix. SÅ äntligen har han själv kommit underfund med det. Simon däremot är lika taggad som förr, fast han kör lite lugnare och det är ju bara skönt. Tror att han tänker mer på tekniken nu och förr bara hängde det på gasen. Kul att titta på honom iallafall. Felix och jag tog en promenad hem sen därifrån. Han hade med sin cykel och för en gång skull kunde jag inte lyssna på talbok när jag gick, hade en talande 5 åring bredvid mig.
 

Felix cyklar

Han har fått övertagit Simons hoppcykel också nu. Det var Simon som kom på att han kunde få den. När vi kom hem så stöp Felix mer eller mindre i säng. Halvsov redan vid kvällsfikat. Simon o Henkan blev kvar o tittade på drag-racing efter träningen, kul att dom två hittar på lite tillsammans.

Huset kanske ni undrar över. Idag (onsdag) har jag varit springflicka åt snickarna. Först var jag där o fixade mer jobb åt elektrikern, det ska vara många uttag i huset. Sen fick jag igen det med att åka runt o hämta brädor och sladdar och allt möjligt. Kul iallafall. Nu håller dom på att sätta upp väggen mellan vårat o Felix sovrum. En vecka kvar till köket kommer!!!! Måste dit o knäppa lite nya kort.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan du få göra nästa gång du kommer. Vattenlåset kom igår.Haha...
Så till veckan om du har tid kan du slänga kaffeskvätten och skölja ur koppen i KÖKET... Det du.
Kram

2007-08-24 @ 09:12:49
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0