Möhippa och Svensexa

Igår var det möhippa för Maria. Vi var 8 tjejer som uppvaktade henne. Pernilla, Anna, Lotta, Annelie, Ingrid, Cilla, Sandra och jag. Pernilla bjöd henne på spraytanning (solsprayning) och en makeup, hon var jättefin när vi träffade på henne. Det blev moppe ut till hästbanan i Östanbo. Där kom Sandra med häst och travvagn, så Maria fick åka några varv och körde själv också. Hem till mig för att slappna av en sväng innan en raggarbil kom o hämtade henne för att åka till stan och på restaurang. Efter det blev det ännu en sväng hem till mig och sen drog vi på stan och in på krogen. Dansade, dansade och dansade. Sjöng, sjöng och sjöng. Fick upp henne på sen för att sjung diggilo diggiley. En urkul kväll med massor av minnen.

Maria

Maria

Idag är det svensexa för Jörgen. Dom är ute på vift för tillfället och jag har fått några bilder skickade till mig. Han fick svartsprayade skidglasögon på sig innan dom hoppade in i bussen. Sen drog dom iväg till flygfältet och han fick en sväng upp i luften med ett plan. Ännu är inte kvällen klar för honom så man vet inte än vad som hända skall. Uppgifter förtäljer iallafall att dom har, citat: "j... kul!!!"

Jörgen

Jörgen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0