Åska

Vilken smäll det kom imorse vid halv fem. Jag hoppade bokstavligen ur sängen o sprang för att dra ur alla sladdar. Sen blev det inge mer åska, fast jag tvärsomnade så jag märkte inge mer iallafall.

Säger som min kära storebror när han var liten: "Vart är den där Åskar?" När mamma sa till honom att akta sig för åskan.

Kan inte låta bli att lägga ut en bild på min sötnos. Henrik!!!
 

 Sötnos
 
Han blir nog tokig när han ser den här bilden. Men han är sååååååååå go!!!! Felix är verkligen en kopia av sin far.

Kram

Kommentarer
Postat av: marie

hahaha...den bilden var ju snygg på henkan....
ha en skön helg
kram

2007-06-15 @ 15:29:16
URL: http://www.geocities.com/marie_tacha
Postat av: Anonym

Jag gillar byxdressen - kan du inte sy en till honom som passar i dagsläget (gärna figurnära)? *tsss*

2007-06-16 @ 00:57:51
Postat av: P-A

Vaddå fär åska ???? Bra sida /P-A

2007-06-23 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0