Sammanfattning i liten skala...

Fredag kväll hände något hos mig som jag aldrig aldrig aldrig trodde skulle hända. Jag åkte Harley Davidsson!! Vilken känsla!!! Är helt frälst nu och har en ny dröm som bör uppfyllas: Innan jag dör så ska jag ha ägt en sån!!

Var i stugan fredag till lördag. Killarna la i sina småbåtar och var ute en hel del med dom. Framför allt Simon som nu kör runt själv. Fick mig en tur med honom runt öarna. Härligt, skönt och mysigt att sitta o lyssna på honom när han berättar för mig hur man ska tänka på sjön. 
 

Felix ror


 

Simon kör båt
 
Lördag till söndag var vi i Järvsö tillsammans med Gert o Mimmi. Vi snodde svärföräldrarnas husbil helt enkelt och drog en liten tur dit. Blev lite bad där.

Fotbollsskola hela veckan och Simon ska få gå dit själv idag. Låsa efter sig och fixa allt, är lite nervös jag. Undrar hur många gånger jag kommer att ringa för att kolla honom.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0