Ego

Egot i mig kom fram. Fast är man vädur så får man vara ego. Så jag lägger in en bild på mig. Jag är verkligen en vädur. När jag föddes så sparade mamma en lapp om hur en vädur är, otäckt likt mig faktiskt. Ska berätta lite om hur jag... nej jag menade en vädur är:
En ledare med starkt ego och självförtroende.
Har ett oberäkneligt och oförskräckt temperament.
Vädurens översvallande sätt  gör honom till en rolig kamrat och dennes starka drifter gör honom till en bra livspartner.
Om han inte får sin vilja fram kan han bli rätt barnslig.
Element: Eld Kvalitet: Ledande
Positiva karaktärsdrag: energisk, utåtriktad, ivrig och frispråkig.
Negativa karaktärsdrag: självisk och dominerande.



Snacka om att jag föddes på helt rätt tid på året. Jag är en vädur in i minsta cell i kroppen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0