Godmorgon

Idag blir jag gräsänka med ett barn hemma. Henkan och Felix drar till fjälls. Simon och jag blir kvar här hemma. Så det blir väl som vanligt med bad ikväll. Det blir efter badet som det blir extra mysigt när vi ska äta god mat och titta på en film tillsammans bara vi två. Har lovat honom att han ska få sova inne hos mig hela helgen också. Fast det beror nog mest på att jag inte vill sova ensam i den stora sängen. Skriver mer om helgen senare.

Föresten, klart jag glömde lakanen ute inatt. Bättring Marie, idag måste dom in!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: helena nilsson

Vart har du köpt märkesskölden. Jag skall ut på jag vet inte vad mitt arbetslag skall fira tanten sa de.

2007-03-30 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0