Helg

Hittills har helgen varit underbar!! Igår kväll var vi till grannarna o åt tacos med dom och så klart drack vi lite rödvin till det. Trevligt värre!!! Så blev Simon fin i håret för Cilla klippte honom, tack för det!!!!

Idag har vi ÄNTLIGEN varit till IKEA!! Började med att lämna barnen på lekplatsen sen tog Henkan o jag en fika. Härligt att sitta för oss själva o prata över en kopp kaffe. Sen var det dags att kolla på kök. Vi ska ju ta över Henkans farmors hus och då ska vi renovera det. Dags att börja kolla lite redan nu tycker jag. Vi var inte överens om ett enda, kommer att bli hur kul som helst den här renoveringen. Jaja, vi har tid på oss att slåss över allt som ska göras om. Fast det viktigaste för Henkan var visst vart han ska ställa ölpumpen som han inte ens äger än, haha. Själv vill jag ha mer bänkplats än vad vi har nu.

Ikväll blir det party. Fest med firman. Ska bada och äta smörgåstårta, KUL!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Äntligen har jag hittat hit, superkul att tjuvläsa lite om er också! =)
Lägger så klart in en länk från min till din.
Kram så länge och hälsa familjen!

2007-03-24 @ 20:48:10
URL: http://www.thureson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0