Onsdag

Idag fick jag rätt mycket gjort. Var till jobbet först och fick lite gjort där. Sen iväg med svärmor för hon ville tvätta sin bil på Preem. Jag hängde på, så nu har jag en glänsande fin bil. Åkte med till svärmor på lite fika sen, där hade vi heta diskutioner om husrenovering. Hem och hängde upp nytvättade lakanen ute, härliga utelukten som kommer bli i dom sen!!! Tror jag kommer att byta lakan i sängen nu direkt.



Tyvärr så hann jag inte ut på någon promenad idag, men vad gör det. Har suttit på altan också en sväng. Provade datorn ute en sväng, om internet skulle funka. Gick till tvättstugan och det funkade. Gick in i tvättstugan o stängde dörren och då slutade internet att funka. Fast varför skulle jag sitta inne i tvättstugan för med datorn. Kvällen får bli lite lugn, kanske ska hämta hem cykeln så jag kan börja cykla nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0