Sanning

Måste bara berätta att fåren inte ljög för mig idag. När jag kom in så ropade jag åt dom "har det kommit några fler lamm". Som alltid svarade dom NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Den här gången fick jag faktiskt berömma dom för dom ljög ju inte, det var inga nya lamm där. Fast sen bet ett får mig i byxfikan, baggen försökte stånga mig och ett annat får trampade mig på foten, det är inte lätt att vara bonde. Lammen har blivit döpta iallafall. Hade med mig Felix, Simon o Julia igår så då blev det namn på dom. Dom heter nu Helena, Bob och Magnus. Magnus var det Julia som bestämde. Det är iallafall sista dagen idag. Lite vemodigt är det.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du kan skriva du! :) Fortsätt bara..Kram

2007-03-13 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0