Simmärken och städning

Ännu en helg i mitt liv har dragit förbi. Otroligt hur fort dom springer iväg. Jag hade ju fullt upp och då brukar det gå fort. Firmafesten blev bra. Tror att alla hade kul.

Igår var Felix och jag med Simon på Delfinen, Simons simskola. Han tog järnmärket där. Jätteduktig o flöt i 1 minut. Simon kan verkligen inte flyta, han sjunker som en sten. Såg rätt kul ut för han stog rakt ner med bara ansiktet upp över ytan, men det gick bra. Felix fick ta baddaren, lycklig var han när han kom hem med märket. Måste komma ihåg att jag ska köpa en märkessköld till honom också.

Härliga väder bara fortsätter. Idag kunde man ju inte låta bli att bara stå ute i solen. Fyrhjulingen blev lagad så den gick tom på bensin efter det. Så kom Felix lilla cross fram också, tur att farfar hade lite bensin över. Lek ute hela kvällen, det är ju underbart. Älskar när man får tjata in barnen, dom vill ju hellre vara ute o leka än sitta inne vid tv-n.

Har rensat ur Henkans o mina kläder. Snacka om att man spar sånt som man aldrig mer kommer att använda. Det blev två säckar att slänga. Henkan blev lite orolig när jag började rensa bland hans t-shirtar, men man kan inte spara alla som målartröjor. Helst inte när vi knappt målar någon gång. Ska ta en sväng i barnens kläder också. Lägga undan kläder från Simon som Felix ska växa i och lägga Felix urväxta kläder i en påse och ge bort till den som vill ha. Härliga vårväder som gör att man får mer energi i kroppen!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!
Har länkat till dej från Stinas sida. Kul att läsa bloggar, jag är själv sugen på att börja skriva men vet inte om jag har energin just nu, men det kanske ger energi? Sköt om dej!
Kram Petra

2007-03-27 @ 07:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0