Simon o mammadag

Vilken härlig dag jag har haft. Om jag lyssnar på Simon så säger han samma sak. Då ska jag kanske erkänna att idag så har inte han och jag umgåtts så jättemycket. Morgonen började med att Simon sov till halv tio, jag var vaken åtta. Typiskt när man får sova ut då går det inte alls. Sen blev det färd till mormor o morfar. När vi är själva så brukar Simon få sitta fram med mig, då myser både han och jag.

I bilen

Simon och morfar var till skogen idag. Dom skulle kolla om det hade fallit mycket träd och om det gick att åka fyrhjuling där. Mamma och jag har varit på en "må-bra-dag" på Ljusne badet. Det var härligt. Först var det en tjej som berättade om hennes sockerberoende, och hur hon nu håller på att komma från det. Det var vattengymnastik också, riktigt skönt. Sen fick man ta lite fika och frukt. Vi bastade och simmade lite. Hade jättehärligt tillsammans där, fast som vanligt så pratade jag nog ihjäl min mamma. Det var riktigt kul att få lite ensam tid med henne. Vi avslutade dagen med massage, gud vad det var skönt.
Sen blev Simon o jag bjudna på mat hos mamma o pappa. Det blev lax, älskar vi!!!

Nu längtar vi efter Felix o Henkan, tur att dom kommer hem imorgon!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa upp i dagen!!

2007-04-01 @ 09:14:00
Postat av: Mimmi

Vilken fin blogg! Den ska jag besöka ofta. Vi ses snart! Kram Mimmi

2007-04-02 @ 18:22:53
Postat av: Malin

Hej Marie!!!
Kom in på din sida av en slump
Hoppas det är bra med er,har ni fått erat hus sålt ännu,
Ha en bra kväll och hälsa familjen
Malin

2007-11-27 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0