Solen

Härliga sol har tittat fram igen. Smält snö, smält!

Tog en skön promenad idag. För en gångs skulle så gick jag inte så fort utan tog det lite lungt. Det behövs ibland för att kunna känna luften riktigt.

Tror jag har råkat tagit fel pojke från skolan, både igår och idag. Simon är så otroligt lugn och mysig så jag är säker på att någon har tagit min vanliga lite vilda kille o bytt mot den här lite lugnare killen. Frågade honom om det igår kväll och han bara skrattade, påstår själv att det är rätt pojk jag har här hemma. Nu sitter han framför tv-n och vilar lite och det gör Felix med. Eller rättare sagt så vilar inte Felix, han sover. Låter honom sova en halvtimme så han blir pigg och glad. Sen tänkte vi dra till mormor o morfar. Måste kolla om det kommit fler lamm. Herrn i huset ligger i sängen och sover, han är förkyld. "Ni fruntimmer vet inte hur det är när en karl är riktigt förkyld". Eller hur? haha

vila i soffan

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0