Helg

Nu känns det som det har varit en hel vecka med helg bara. Fester hit o dit har det hunnits med.
Sammanfattning:
Fredag fick vi främmande av kompisar som är nyfiken på nya huset, trevligt!!! Fikade o surrade på med dom. Lördag ösregnade det. Vad göra då??? Jo, det blev Fjärran Höjder badet med barnen. Tre timmar bad, lek och mat så klart. Lämnade av två trötta barn till mormor o morfar. Tog en tur med motorcykeln eftersom det hade slutat regna och det bara blåste. Härlig att glida (snabbt som bara den) fram med Henkan. Kvällen blev det party. Det var återvändardagar här i stan och då slås det upp ett öltält med fullt drag i. Mat hos Sandra o Mattias först och hade trevligt där. Ner på stan o drog runt och pratade med allt o alla som man knappt träffar nu för tiden. Henkan drog i vanlig ordning hem rätt tidigt så jag delade taxi med Flosse o Kenneth. Söndag hann jag med mer än jag ens hade tänkt. Tror ju alltid det värsta om dagen efter, men där lurade jag mig själv. Så jag hann till jobbet, klippa gräsmattor och sen iväg på babysim hela kvällen. Nöjd med hela helgen!!!

2 dagar kvar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha en trevlig semseter!
Mysigt med sol och bad i värmen...jag vill oxå med!

2007-05-21 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0