Nerräkning

Nu har nerräkningen för Rhodos börjat. Drar ju den 23 maj, det är 20 dagar kvar nu. Har visst i ett sånt där svagt ögonblick lovat mina barn att dom ska få en varsin kamera och en undervattenskamera. Kommer verkligen inte ihåg när jag lovade dom det, men dom är helt överens om att jag gjort det. Så nu har jakten på engångskameror börjat. Ska leta på Coop idag tror jag. Den här gången ska jag börja packa i tid också. För två år sen så skulle jag packa kvällen innan vi skulle iväg. Vad händer? Jo, jag får världens magsjuka, ligger hela kvällen o kan inte komma ur sängen. Samma dag som vi ska åka så kom svärmor över o hjälpte mig att packa. Det slutade med att Simon hade 4 kalsonger med sig medans Felix hade 21 stycken. Tur att Simon kunde ha Felixs. Jag hade nästan bara t-shirts med mig och shorts. Den resan blev ju också bra. Vi längtar iallafall efter en vecka i lugn o ro och mycket bad.

Dykande barn


Badkillar på Söderala badet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi har en UV-kamera ni kan få låna med er, blir i alla fall liiite bättre bilder än med en engångskamera. Vi kan prata om det i morgon, eller i kväll för den delen, ringer dig senare för att höra om allt är ok inför morgondagen.

Kram kram!

2007-05-04 @ 16:03:22
URL: http://www.thureson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0