Sjukling

Idag har jag en sjukling här hemma. Felix har fått feber, låg hela kvällen igår. Det som är positivt är att han inte blev sjuk förra veckan. För två år sen så blev han sjuk varje gång vi skulle till fjällen. Det slutade med att vi aldrig berättade för honom innan vi skulle åka. Inte för att jag tror att det var för det, men han blev inte sjuk när vi slutade att säga till. Ibland tror jag att livet spelar små spratt med en. Jag måste till jobbet idag en sväng så det är tur att farmor är hemma. Han har redan ringt och kollat så hon har fruktsoppa hemma till honom. Snacka om att jag blir avis när jag vet att dom två kommer att sitta och mysa framför en film idag när jag måste vara på jobbet. Det här går ju inte. NU måste jag passa på att mysa med honom när han kommer från duschen.

sjukling

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0