Huset

Det går framåt. Jag har ju inte klarat av att sköta min del i det som ska göras i andra huset. Det som låg på mig var att måla alla lister i huset. Har jag gjort det? Nej. Igår gav målar-Micke upp hoppet om mig så nu tog han över den biten, TACK!!! Eller som Simon skrev i sms-et när han svarade mig på att han skulle ha en bra dag, TAK.

Imorgon har vi barnvakt. Hade tänkt se på bio. Vill se Tatuerad Torso, men så klart så går den endast i Stockholm. Den filmen har jag längtat efter sen vi såg att den skulle komma och när det finns barnvakt så finns så klart inte filmen. Jaja, det får väl bli som de flesta andra filmer. Tittandes i soffan med avbrott för att kolla vad grabbarna ropar uppe i sovrummet för. Barnvakten är iallafall bokad så något annorlunda måste ju kunna hända.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0