Övergiven

Har jag berättat att sovrummen är klara?? Jag menar HELT KLARA!!! Det är bara att putsa fönster och skura golvet och sen flytta in där.... UNDERBART!!!

Nu när snickarna har gjort sitt så kanske det är dags för en uppdatering för er. Så här ser köket ut än så länge.

ugn

baksida ö


kök

Känns som att det kommer att bli bra, men det är ju en bit kvar. Ska välja golv till köket nästa vecka. Tapeter har kommit hem och väntar på uppsättning, det fixar Micke!!!

Måndag läggs även klinkers i våran hall.

Snart är det bara alla tak och golv lister kvar att måla i hela huset. Undrar vem det är som skulle göra det i sommar, men inte fått det klart än??? Kan det vara lilla jag??!!!!

Kram

PS. Linda, det går inte att använda diskhon än, inget draget inunder... hihi...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha. Det gör inget gumman. Kommer och inviger den när det är dax..
Kram Linda

2007-09-15 @ 19:50:36
URL: http://puffis.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad fint det blir :) Ser fram emot att få komma och hälsa på :) kram från Amanda

2007-09-15 @ 20:39:02
Postat av: Mimmi

Det blir superfint. Jag kommer snart och tittar! Kram

2007-09-16 @ 13:59:36
Postat av: Linda

Tycker synd om dig!! Men vilka vänner blev det som du hälsade på???!!!!!!!!!!!!!!! *nyfiken*
lade till någon på min msn som jag surrade hela natten med istället...
Får höra mer om du kommer till badet ikväll..
Kram

2007-09-16 @ 14:41:46
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0