ÄNTLIGEN!!!

Bloggen har varit nerstängd för det har gjorts om på serven. Abstenensen har varit hög hos mig, men äntligen är den igång igen.

Lördagkväll blev familjen bjuden av Henkan på Tassili, en restaurang i stan. Gott och mysigt + att barnen blev ännu gladare när vi sen gick ner till lekparken på stan. Hyrde varsina filmer, alltså barnen en film och Henkan och jag en annan, så det blev filmkväll. Först tittade vi tillsammans på Saltkråkan innan barnen gick till sängs och kollade på sin film och vi la oss med täcke nere i soffan och kollade på våran film. Riktigt mysig blev kvällen.

Söndag och IKEA. För en gång skull var det jag som ville betala och åka hem någon gång. Henkan var helt tokig och skulle köpa tavlor i massor, blev två bara. Handlade allt vi skulle ha + en stekspade till husvagnen. Sen blev det att åka till barnens muta. För att få dessa två att överhuvudtagen följa med på IKEA så är det att muta med Toys R Us. Blev där i tre kvart. Inte lätt att handla när det finns såååå mycket att välja bland. Det blev en turteldräkt och svärd till Simon och en leksakstelefon åt Felix. Jaja, telefonen var det någon särskilt med men inte fattar jag inte.l SEN fick Felix en ny cykel. En 18 tum, superläcker. Så nu cyklas det hela dagarna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Leo är helt lyrisk över att ha träffat Felix.. hihi
goungar

2008-04-01 @ 21:10:47
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0