Fullt hus

Elvira följe med Felix hem efter dagis och Jonas följe Simon hem efter skolan så nu är det fullt hus här hemma. Det leks krig, fast jag har fortfarande inte fattat varför krig hålls inomhus och inte utomhus. Inget svar har jag fått heller från Simon och Felix än. Tror dom funderar på samma fast dom skulle ju aldrig någonsin erkänna att det är fel. Själv sitter jag i soffan och tittar på nature kanalen med Henkan liggandes bredvid mig. Oj då, han har visst somnat trots all krig.

Idag fick vi installerat en ny vattenmätare. Ingen aning om varför det ska vara bra för, men verkar som det ska göras hos alla. För några veckor sen byttes elmätaren ut också så det verkar vara något som hänt här i Söderhamn som gör att dom helt plötsligt kom på att byta ut alla mätare. Det skapar ioförsig mer jobb åt fler och vi behöver inte betala.

Ännu en dag till ända snart. Rent hus ikväll på tv att äcklas åt. Förstår inte hur folk kan låta det gå så långt att det blir såååå äckligt.

Kram

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0