Lite roligheter!!!!

Ta fram din mobil och leta i din adressbok....uppmanar att alla gör detta viktiga test...eller vad det är ;-)


Har du kysst nr 7 ?
Nej, hon och jag har gått en kurs tillsammans.

Brukar du vara med nr 19?
Oj då, min käraste kusin var det länge sen jag umgicks med. Både långt från varandra och verkar som vi tycker att telefonen inte är till för att användas haha.

Gillar du nr 13?
Haha, om det är så att man kan gilla det nummer som man ringer för att kolla bilnummer...

Är nr 28 din bästis?
Inte är han en bästis, men Erik Ling nog är du en bra kompis iallafall. Gillad av hela familjen här.

Är nr 11 en sötnos?
Klart att hela Babysim är sötnosar!!! Instruktörer och barn!!!

Älskar du nr 43?
Nej, honom älskar jag inte. Undrar om han har kvar det här numret?? Eller framför allt, konstigt att jag har Hedbergs nummer kvar.

Är nr 3 bäst ?
HELT KLART ÄR AMANDA BÄST!!! Min brorsdotter!!!

Va du med nr 39 idag?
Ingen aning om ens Gert är i Sverige eller kanske i Norge och kör lastbil...

Jobbar nr 5 på ditt jobb?
Jo, det kan man ju faktiskt säga. Han är ju vaktmästare på babysimmet och jag är instruktör där.

Har nr 35 likadan mobil som dig?
Tror jag faktiskt inte att Frasse har.

Sista nr är sämst?
Tror jag inte... Lite rädd för honom är jag nog, revisorn på jobbet.



Kom fram till att jag har nog rätt mycket nummer på telefonen. Jag har snott den här få Nettan och du får gärna sno den från mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0