Musikskolan

Idag hade musikskolan här i stan öppet hus. Simon och jag drog in för att kolla vad det fanns för roliga instrument. Han provade nyckelharpa, gitarr, klarinett, tvärflöjt, trumpet, saxofon, trummor och säkert något mer som jag inte kommer ihåg nu. Han tyckte det var jättekul med allting. Trummor har han länge trånat efter. Han valde iallafall två instrument som han skulle vilja prova på till hösten. I andra hand valde han saxofon och i första hand . . . . . . . klarinett!!! Det tyckte jag var jättekul!!! Helena, nu får vi hoppas att han fixar det så kan ni spela tillsammans.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jen

Va gärna med i min tävling :)
ha en fortsatt trevlig helg!

2008-04-12 @ 14:23:21
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Helena Nilsson

Ebba funderar på tvärflöjt eller klarinett det kanske blir en trio.
Helena

2008-04-12 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0