Nybörjarcup

Sista nybörjarcupen i brottning var igår söndag. Den var i Gävle nu och det  var första gången för oss där. Vi var ett helt gäng från Söderhamn den här gången, riktigt kul!! Simon då?? Vad ska man säga om grabben?? Han slog alla med häpnad. Han tog motståndare efter motståndare med riktig kämparglädje. Så klart hade jag inte kameran med den här gången och hade sagt till honom att inte vinna eftersom vi inte hade den med. Han gick och vann iallafall, går ju inte att få honom att göra någonting som man säger hihi!!! Helt underbart att se honom. Han var superduktig. Okej, jag är hans mamma och måste tycka det men nu är det så att jag är en superstolt mamma!!!

Tur att Henkan har en mobil med rätt bra kamera.

bäst


etta

Hela ligan var jätteduktiga.

gänget

Nu blir det sommarlov, men vi längtar tills det börjar igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

wow vilken kämpe! gratta lilla kusinen från mig! Kram från Amanda

2008-04-21 @ 08:45:20
Postat av: Anonym

Va roligt att han vann..vilken superkille!!

Kram/yvette

2008-04-21 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0