12/12 Luciamorgon???

Eftersom vi drar på brottartävling till Stockholm halv sex imorgon bitti så tog vi luciamorgon redan idag. Väkte alltså familjen klockan 6 (Henkan fick ta lite sovmorgon) med varm choklad, grädde och pepparkakor. Gott och mysigt!!! Sen är det tv som gäller. Måste ju se julkalendern som vi bara älskar.


Eftersom inte Felix kan läsa än så kan jag berätta här att jag köpt Lages blå tröja med moln på till honom. Jag vet att han kommer att bli överlycklig, den är sååååå läcker.

Ikväll är det luciadisco på skolan för grabbarna. Felix längtar som bara den för det är första discot för honom + att han ska till en ny kompis före.

Kram

Kommentarer
Postat av: ulrika

Hej!



Inget bad för er heller då förstår jag. Jonas ska också på sitt första disco ikväll! Han är mest ute efter att äta godis tror jag...

Nästa fredag hade du badet va? Får se hur det ser ut om vi kan komma då. Kram på er!

2008-12-12 @ 10:45:52
Postat av: Amanda

Hehe han lär sig nog snart att läsa ;) ha en trevlig lucia i Stockholm :)



Hälsa till familjen!

Kram från Amanda

2008-12-12 @ 13:55:16
URL: http://amni88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0