meeen

Jag är så duktig på att ta med kameran nu för tiden. Så den blev hemma i helgen igen. Det blev en bra helg. Skoter i fredags. Barnen o jag var med halva dagen och sen drog Henkan iväg med några kompisar. Det blev utelek för oss med en hel massa tefat och madrassåkning. Efter två timmar så ville Felix in, men vi skulle inte gå in förrän pappa kommer tillbaka. Så en halvtimme senare kom pappa och Felix SPRANG in. Lördag var det kallt när vi vaknade, -18 grader. Henkan drog igen på skotern och killarna o jag klädde oss och drog till Tännporten för slalom där. Där är barnbacken så härligt underbar. Det blev två åk i backen och sen var det skogen som gällde. Det finns en barnskog att åka i där och första biten är rätt brant, då höll Felix i mig i handen och sen drog han själv. Superkul!!!

Nu längtar jag o Simon till sportlovet. Åker upp på måndagen då så vi kan åka slalom i tre dagar utan någon som stör oss. Torsdag kväll kommer Henkan o Felix upp med Härjedalingen.

image320

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Vill oxå åka slalom!!!
Minns väl Norrlandsporten för sisådär 17-18 år sen...
Blir vi gamla eller?

Kram

2008-02-19 @ 10:02:54
Postat av: Helen

ah va härligt det låter.. saknar att åka slalom.. har inte åkt sen gymnasiet dvs 97 eller nåt sånt.. det är ju såå kul...
ha en bra dag

2008-02-19 @ 10:58:00
URL: http://helenw78.blogg.se
Postat av: Mimmi

Jag kommer till fjällen några dagar jag också! Kram

2008-02-19 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0