Sjukling

Idag är Felix hemma. Han hostar lite otäckt tycker jag så det kan vara skönt med en ledigdag. Han blev lite ledsen för det var visst lillmöte med hans grupp på dagis. Ibland måste man ju kunna missa lite. Som tur var kom pappa hem med en överaskning. Han hade hyrt Nicke Nyfiken filmen som Felix har trånat efter i ett par veckor nu. Kudde, filt, film, glass och dagen är räddad.


Själv letar jag allt möjligt på Tradera. Som tur var blir jag lite för snål så jag bjuder iallafall inte. Än.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ah, Nicke Nyfiken är Jontes favorit åxå... Han fick faktiskt en sån film i julklapp. Hare bra! Kramen Nettan

2008-01-23 @ 23:30:51
URL: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0