Tidig

Som vanligt vaknar jag när Henkan drar till jobbet, på med tv-n så somnar man skönt. Jaha ja, då kom Felix för han ska iväg med dagis idag och åka skridskor så han tror att klockan är halv åtta och inte sex på morgonen. Mellan sex och tjugo över frågade han var femte minut vad klockan var, men nu är tv-n på med Nalle Phu så då glömde han tiden. Själv har jag läst Kuriren och Aftonbladet, gått igenom bloggarna och nu är det dags för min senaste aktivitet. Har länge hört folk som är helt inne i Tradera. Har kollat det lite smått då och då, nu har jag lagt lite bud också. Ska kolla om något har gått ut och jag inte fått det. Är ju inte så hängiven att jag sitter i sista minuten och försöker få det sista budet. Fortsättning följer, måste kolla nu hur det går.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0