Bröllop

Det är bröllopstider!!!

Sommar och sol då ska det giftas hit och dit så klart. Fast jag tycker det sett lugnt ut i tidningen. Undrar om trenden har lagt sig lite.

Det jag vill ha sagt är att vi ska på bröllop på lördag.

En kusin till mig i Finland, Minna, ska gifta sig och då passar vi på att åka dit för att vara med på det + att träffa släkten däruppe.

Fredag morgon drar vi upp till Luleå för att sova över där en natt innan vi åker vidare till Torneå där bröllopet ska vara. Sover där över natten och åker sen vidare till Raanujärvi. Det är där pappa är född och har dom flesta syskonen kvar. Vi stannar där några dagar och ett måste är att åka till Tomteland i Rovaniemi.

Ska bli riktigt kul att träffa kusinerna igen. Nu var det 8 år sen sist och då för att farmor där uppe dog. Tänk att det ska hända något särskilt för att man ska åka iväg. Tur att det var bröllop den här gången!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

hoppas ni får det mysigt.. imorrn åker vill till stockholm ett tag.. få se när vi kommer hem

2008-07-07 @ 21:50:58
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Helena Nilsson

Ha det riktigt bra i Finland och hälsa från mig. Helena

2008-07-08 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0