Simons dag

Vi spenderade en del av dagen med kusinerna Ebba och Rasmus. Inte ofta vi träffas.

Ebba, Simon, Felix och Rasmus

Vi drog iväg till Växhuset i Mobodarna. Det var fint där och barnen gillade att springa omkring.

Lek

När vi skulle gå tipspromenad började det regna och åska så vi skyndade oss tillbaka och stack iväg till Mo hembygdsgård istället. Där blev det fika och eftersom det fanns en liten scen där så bjöd busbarnen på teater. Dom är för härliga!!!

Fikar

Lovade Leena en bild på mig och min syster Helena. Här är en:

Helena och jag

En bra dag tyckte Simon.

När pappa kom hem fick han öppna vår present. Spännande värre när det kom in en stort brunt paket. Han blev jätteglad fast han inte kan använda den förrän till vintern. Det blev en snowboard!!

snowboard

snowboard

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson

Jag hittade mig i juli 2007 grönan. Helena

2008-07-22 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0