Stora killen!!

Igår tog Simon bussen ensam till mormor och morfar. Vi har sån tur att den går hela vägen från oss till dom utan ett enda byte. Mäkta lycklig han var när han ringde och berättade att han var framme.

Efter vi hade ätit kvällsmat hos dom så tog han ännu en gång bussen hem. Den här gången för att vi hade glömt hans hjälm hemma och Henkan åkte motorcykel och jag fyrhjuling ut dit. Han blev överlycklig för att vi glömt den. Även denna gång fixade han det galant.

Vi drog iväg en sväng bakom flyget med fyrhjulingarna så grabbarna fick köra lite. Tror jag läskade mig mest på att få köra. Kul var det!!!

Idag har det blivit bad i stugan. Nu har grabbarna stuckit till en kompis. Tror jag lägger mig framför tv-n o vilar mig från solen ett tag.

Kram


Kommentarer
Postat av: marcus

åkte du på 80cc:n ditt??!?! efter vägen?

2008-07-30 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0