Uppdatering

Har gått några dagar sen jag skrev. Faktiskt inte mitt fel utan bloggen som ännu en gång har bytt plats så det tog ett tag för mig att kunna logga in.

EXAMEN har ju varit. Det blev en fin tillställning med mycket sång.

På bron hemma innan skolavslutningen

Simon på väg in i kyrkan med klassen.

Klass 2 sjunger.

Rasmus och Simon

Simon o Julia

Efteråt bjöd jag hem mormor, farmor och farfar på jordgubbar o glass med kaffe till. Felix, Simon och Erik fick så klart också.

Sommarlovet är i full gång här hemma nu!!!

Mycket lek har det blivit för killarna. Haft massor av kompisar här nu ett par dagar. Måste passa på att skynda oss att leka av killarna innan dom ska iväg och bara leka med varandra. Fast Simon brukar kunna hitta nya barn när vi åker bort. Han har lättare för det än Felix. Felix är mer blyg.

Felix var med till garaget i går en sväng och där fanns Pontus fyrhjuling. Felix och pappa tog en sväng med den och Felix fick köra hela tiden.

Felix kör Pontus fyrhjuling

Igår kom familjen Norlund hit på mat. Äntligen kunde vi ta hem dom till oss. Kallt blev det ute när vi satt och åt så det blev efterrätt inne istället. Barnen lekte på som vanligt. Roligaste är Felix och Jonas som jag tror har något släktskap mellan sig. Dom två är som om dom alltid känt varandra och leker jättebra.

Idag ska Henkan och jag passa på att ta en motorcykeltur. Medans barnen får åka till stugan och vara med farmor och farfar.

2 dagar kvar och man räknar med idag
Kram

Kommentarer
Postat av: Yvette

Härliga kort på grabbarna....äntligen sommarlov!!

Men vad händer om 2 dagar?? Ska ni resa bort??



kram/yvette

2008-06-07 @ 10:29:00
URL: http://vettans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0