Babysim

Igår var det meningen att jag inte skulle ha babysimmet, men så hade Pia magsjuka. Vad göra med en hes hals?? Jag körde på utan att sjunga. Jo, dom fick sjunga "bä, bä vita lamm" och "prästens lilla kråka" för det är ju låtar som alla kan. Firrarna som för ett rätt högt liv, fick jag ställa mig på kanten för att få kontakt med. Det gick iallafall, fast jag tror nog att alla tyckte att det var den tråkigaste gång som dom varit på badet med mig. Nästa vecka är det sista gången för den här terminen och som vanligt måste jag säga att det ska bli skönt. Har haft 10 gånger av 9 den här kursen, lite less blir man. 10 gånger eftersom jag hjälp till på andra dagar. Snart sommarlov!!!
 

image396

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0