Blombukett

Måste hålla med Yvette om hennes syn på maskrosor. Dom är ju faktiskt rätt fina blommor och framför allt när barnen kommer hem med en bukett till en. Felix har lekt med Hugo och Emil så dom plockade en liten med fin bukett.

Hugo, Felix o Emil
 
Blommor

Simon var till farmor o farfar och fick farfar att laga den lilla moppen så han kör runt runt där hela tiden. Själv har jag försökt allt med att prata med grannar och alla jag sett för att slippa fortsätta med mitt land som jag håller på att göra iordning. Till slut blev jag iallafall klar och när det är klart så blir man ju nöjd och kan inte förstå varför man gruvade sig så. Nu ska jag iväg på babysim och sköta om fika till alla där. Sista gången för den här kursen så då blir det kaffe, saft, kex och glass till alla.

Kram

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du.... alla blommor är väl fina när de kommer fårn en barnhand. Stjälkarna är korta...så korta att knappt syns...men..ack så fint!

2008-05-12 @ 09:54:49
Postat av: YVETTE

Vilken vacker liten bukett du fått!!
Håller med dej...de luktar sand och kottar här på sommaren!!

2008-05-12 @ 21:38:12
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0