Disträ

Men är jag disträ eller är jag disträ??? Glömde helt bort samtalet på dagis i förrgår. Kom ihåg det när jag skulle åka och hämta Felix, och det var vid tre och jag skulle ha varit där halv tio. Jaja, tur att dom är så förstående. Ska försöka att komma ihåg att åka dit nu till nio. Har ställt telefon på larm och så tänkte jag att om jag skriver om det nu 50 minuter före så kan jag väl inte glömma bort det.

Det är ju sista månaden för Felix på dagis. Han längtar till skolan, men det gör inte mamma. Hur kan min lilla bebis hunnit växa sig så stor?? Jag hängde inte med riktigt där så jag fattar det inte än.

Tur att man själv inte blivit äldre.... bara lite kanske...

image412

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

vilken söt tjej!!!

ja du det är inte lätt med tider.. tycker det händer ofta att man tar fel.. men men.. som sagt dom är ju förstående på snäckan..
fick veta att Thea fått plats där till hösten..så vi blir kvar några år vi... ha en skön fredag.. kram

2008-05-16 @ 08:45:02
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0