Dollar

För en vecka sedan öppnade Dollarstore här i stan. Så nu har nog alla varit dit utom jag. Idag ska Felix och jag åka dit för att inhandla helgens godis. Måste köpa en grill också, en liten vanlig tänkte vi ta nu. Någon gång under sommaren ska vi köpa en ny gasolgrill, slängde vår gamla i flytten för den var inge bra längre. Har inte hittat någon än som känns okej, så vi väntar.

************************************************************************************

Okej, hann inte lägga ut det här innan jag åkte till Dollar så nu kan jag berätta vad det blev handlat för något. Två burkar godis, en keps till Felix, gardiner till Felix och bodylotion. Konstaterade att det var dyrt att ta med Felix. Åkte på ICA sen och köpte en liten grill.

Nu leker Felix med David och Simon är hos Erik. Undrar just om han hör av sig nu klockan ett som vi hade bestämt. Han brukar vara duktig och komma i tid eller höra av sig. Fast idag känner jag på mig att han inte hör av sig, skulle visst spelas playstation.

Ikväll åker vi till Norlund en sväng. Dom fick en kalv i tisdags som vi bara måste titta på innan vi lämnar barnen i Myskje. Här är Laban:

image393

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0