Ibland hatar jag överskrifter....

Igår kväll var Felix med pappa och åkte lastbil en sväng. Det blev bara en resa, Vallvik - Gävle och sen fick farfar hämta honom. Själv var jag och Simon hos familjen Norlund och fikade, pratade och tittade på när dom släppte ut korna.

Hem och lagade mat, dvs värmde en form till mig och stekte schnitzel (men vilket ord, fick googla det) med beasås till killarna. Dom slapp potatis, ris eller något annat till och var hellyckliga. Konstiga killar jag har för dom gillar inte pommes frites ens. Pasta kan dom äta, men inte i mängder. Och ska jag ha i Simon lite extra potatis så får jag göra potatisgratäng för då kan han äta lite. När Felix var liten var han som Håkan Bråkan och kunde mola i sig enbart potatis, någon gång tror jag Simon förstörde det där och berättade att det är äckligt. Det är ju helt otroligt vad dom kan förstöra maten för varandra bara genom att säga ordet "äckligt", då helt plötsligt kom den andra på att det inte var gott alls.

Henkan har dragit till Stockholm över dagen idag för mässa, maskin-expo. Jag och killarna ska åka och orientera i Mohed för det är tävling där idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Precis så är mina grabbar åxå, vill helst bara ha köttet och absolut inga pommes... Konstigt!
Ja, det ska bli spännande att se hur det går för vår gammla klassis till hösten... Blir nåt att följa varje vecka!
Kramis Nettan

2008-05-24 @ 12:02:34
URL: http://nettis73.blogg.se
Postat av: Marcus

hahah :D såg att du hade kommentera min bilddagbok på bilden på mina tokiga kompisar :D :D :D hahaha

2008-05-24 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0