Orientering

Så blev det ännu en underbar dag med orientering!!! Jag kom på när jag stog och gjorde 7 koppar kaffe till min termos att jag kan kolla med mamma o pappa om dom kommer o tittar på Simon o Felix idag. Det ville dom mer än gärna och vad lycklig jag blev för det!!! Pappa frågade Felix om dom två skulle ta Miniknat tillsammans och det ville han gärna. SÅ då fick jag och Simon springa själva. Underbart att vara i skogen igen och leta sig fram. 2 km till start och sen sprang vi 1,6 km tillbaka till mål. Simon var jätteduktig och utan min hjälp fixade han banan själv!!! Trött blev jag av allt spring, inte van vid det längre. Det roligaste av allt var att det var på samma mark som jag sprang min egna första tävling. Nostalgi utan dess like. Jag var bara 10 år gammal då.

Underbara barn jag har som vill dela mitt intresse med mig, fast det visste ju inte dom när dom började med orientering!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bulgareserna

Ha så skoj på skogens, se till att feta på mobos å min lön... pengar slutt
Mvh Slavarna

2008-05-24 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0