Bloggare

Kan ju inte påstå att jag är så där jätteduktig på att blogga nu för tiden. Om någon råkar läsa min blogg så får ni ta det med ro. Jag finns här och försöker få ihop ett litet inlägg då och då.

Igår lurade jag med min mamma och pappa till Valbo. Riktigt trevlig dag blev det. Letade kläder till pappa, men det gick inte så bra. Mamma hittade iallafall en skjorta som var vad hon ville ha. Själv skulle jag inte köpa några kläder alls så jag kom hem med en tröja, leggins och en klänning. Handlade så klart på Gina Tricot, älskar deras kläder. Sen var det IKEA som gällde. Det var ju därför jag skulle dit. Åt lunch där först, det blev kyckling!!! Köpte stänger till våra draperier i sovrummet och glödlampor och faktiskt inget mer. Däremot så skulle inte mamma o pappa ha något där och det blev dyrt, haha. Finns ju alltid något att köpa. Jag glömde att köpa servetter, vilket aldrig hänt förr. Tur nog hade mamma tagit två så jag fick en!!

Ikväll ska Henkan dra ut på krogen. Barnen och jag ska bowla med orienteringen och sen blir det nog film och mat i soffan.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0