En söndag

Tack för en trevlig lördagskväll, Anders och Ulrika med barn!!!

Söndag.

Lite lugn dag tycker jag. Städade undan lite leksaker som blivit kvar ute, Felix åkte lite fyrhjuling och vi satte upp julljusen på balkongen. Fick besök av Henke, Mia och lilla Lova. Lova är 1 år o 8 månader och helt fantastikt härlig. Första gången hon är hos oss och vad gör det när det finns traktorer i leksakslådan. Det blev väldigt populärt. Hon kom också till mig och ville upp i famnen, stolt jag blev!!!!!!!!! Henke är Simons brottartränare, om ni undrar. Felix var på kalas hos Denise och som han själv sa "klart hon bjuder mig, hon är ju kär i mig!!". Mat hos svärföräldrarna och där tittade vi på gamla filmer från Simon var 6 månader, underbart!!!




Så har en helg till i livet sprungit iväg. Känner på mig att veckan kommer att springa ännu fortare och snart är det första advent

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika Norlund

Tack själva!

Vi var faktiskt riktigt pigga på söndagen, sov faktiskt en kvart längre än vanligt. Hoppas bara att vi inte skrämde iväg er med tanke på våra "tidiga tider". Har man trevligt så går det bra att sova mindre! Kram på¨Er!

2008-11-24 @ 09:09:59
Postat av: Mimmi

Det är väl klart att hon är kär i en sån där go´kille! Kram

2008-11-24 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0