Seg morgon

Idag hade varken jag, Felix eller Simon lust att kliva upp. Varmt och skönt var det i sängen och varför då kliva upp till kylan??


Upp kom vi iallafall. Tur att det är skolplikt, annars hade det varit svårt att få killarna att förstå att man MÅSTE till skolan varje dag.

Fin himmel på morgonen, mycket rött var det fast det kanske inte syns med min kamera.


Igår bakade jag för glatta livet. Ska vara försäljning för brottarklubben på lördag så det var bara att ställa sig att baka. Gick faktiskt bra, ska äta upp några trasiga kakor nu till frukost...

Kram

Kommentarer
Postat av: Yvette

Vackert så man blir tårögd..knäppte ett kort jag med på den vackra röda himlen i morse.

Gu va gott med trasiga nybakta kakor till frukost..själv fick jag käka gammalt hårdbröd för grabbarna tog de sista mjukisarna..hmm!!

2008-11-27 @ 10:31:57
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Malin

Kikar in och lämnar ett avtryck,hoppas det är bra med er,själv har vi åkt på förkylningen,

Duktig du är som bakar,

Ha en bra dag

Malin med fam

2008-11-27 @ 10:53:28
URL: http://heliosbus.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0